Venlig og imÞdekommende receptionist, fik lÞst de smÄ udfordringer der var.
RosengÄrden rykkede tidspunktet for morgenmad for gÊsterne, grundet cykellÞb
Virkelig god stil.
SĂ„ alt i alt, godt ophold
We werden ontzettend vriendelijk ontvangen. Het hostel ligt heel mooi en heeft een grote tuin met veel speelgoed voor kids.
Het is echt een hostel, we hadden een kamer met 2 stapelbedden. Helemaal prima voor 1 nacht en de bedden lagen heerlijk. Er was wel een schoolreis (dat hebben ze daar regelmatig), waardoor het âs avonds nog onrustig was. Om 22u was het wel stil.
Voor ons was het helemaal goed. We hebben daar overnacht voordat we de vroege ferry de volgende dag zouden nemen. Vanaf hier was het nog een kleine 20 minuten naar de ferry.
Wir waren relativ spontan eine Nacht vor Ort, um die Zeit zwischen Auszug aus dem Ferienhaus und Abfahrt mit der FĂ€hre zu ĂŒberbrĂŒcken. Buchung war problemlos online vorab möglich. Auch fĂŒr eine 5köpfige Familie gab es ein gemeinsames Zimmer, was oft schwer zu finden ist. In unserem Fall hatten wir zwar fĂŒr 5 Leute gebucht, uns sogar ein Zimmer fĂŒr 9 bekommen, das dementsprechend um einiges gröĂer war als erwartet. Der Empfang war super nett und die 3 Kids hatten viel SpaĂ im groĂen Garten mit den Trampolinem und Kaninchen Charly. Die Zimmer, Betten, Bad und gemeinschaftskĂŒche waren sauber und ordentlich.
In unserem nÀchsten Urlaub auf der Insel werden wir hier sicher wieder her kommen und evtl sogar ein paar Tage verlÀngern. Vielen Dank!
Vi blev mÞdt af et smilende vÊrtspar da vi ankom - super service ved tjek-in og ved anvisning af faciliteter pÄ Rosengaarden.
Vi er et par pÄ vandretur og kan kun anbefale at man tager et ophold pÄ Rosengaarden.
Vi ankom til Rosengaarden efter en lang tur i vandrestÞvler fra Dueodde. VÊrelset var ok. Dog lugtede der en del af kloak og der var pletter pÄ gulvtÊppet. Sengene var gode og vi fik en god nat sÞvn.
Vi havde booket Rosengaarden fordi at det var et hyggeligt landsted med mulighed for aftensmad. Dog blev vi skuffet da kÞkkenet desvÊrre havde lukket den lÞrdag. SÄ vi mÄtte selv finde pÄ noget aftensmad og lave det i deres gÊstekÞkken. Husk derfor mad hvis i kommer pÄ cykel eller er vandre da der er 5 km til nÊrmeste indkÞbsmulighed.
Ellers var det fint alt sammen.
Mysigt hostel! Fint rum och jÀttefin innergÄrd! Trevlig personal bra gemensamt kök! VÀldigt prisvÀrt och av de 4 hostel vi besökte runt Bornholm var detta absolut det hÀrligaste!
Meget hyggeligt sted. Fik vĂŠrelse med lille terrasse udenfor mod vest. Tilbud om aftensmad, lĂŠkkert mad, og super som vandrende med rygsĂŠk. Mulighed for at smĂžre madpakke. Dejligt sted, kommer gerne tilbage đ
För litet handfat med en onödig glasskiva ovanför som gjorde det nÀst intill omöjligt att ens borsta tÀnderna. Hade föredragit 2 sÀngar bredvid varandra istÀllet för vÄningssÀng. Annars allt bra. Trevligt med alla aktiviteter som möjliggjordes pÄ den stora grÀsmattan.
Super service, fine vĂŠrelser med eget bad og toilet, gode madresser, masser af aktiviteter som bordtennis udenfor, trampolin, gynger, og masser af siddepladser ude i en stor og skĂžn have
Mulighed for at kĂžbe gode lokale specialĂžl og de havde deres egen hjemmelavet valnĂžddesnaps, valnĂždder fra egen valnĂžddetrĂŠ, lagret pĂ„ tĂžnder, smagte rigtig godt đđ
This is not even a hotel, the description is misleading. Itâs an overpriced little hostel that charged us extra 30 euro for bedsheets that I am still trying to get hotels.com refunded.