Si vous avez un creux, vous pourrez reprendre des forces au restaurant sur place
Parmi les services offerts, vous trouverez un service de nettoyage à sec / blanchisserie, un service de conciergerie et un service d'assistance pour les visites touristiques ou l'achat de billets
Ă deux pas de Centre Art Nouveau Jugendstil et de Kunstmuseet Kube
Nice hotel at an excellent location with your standard Nordic urban rooms. The bedding was comfortable and the room was very clean. As in many hotels in Norway, no minibar and no safe in the room. As many hotels in Norway a bit overpriced for what it is.
Herlig rom i hÞyden og med utsikt, med balkong og badekar, rent,lyst og fint, trivelig og serviceminded personale. Nydelig frokost! Litt trasig at kjÞkkenet var stengt nÄr man ankommer kl 2030.
Veldig sentralt, samt nÊrt mulig turomrÄde.
Kommer gjerne igjen.
Rommene er slitt og trenger en del vedlikehold. MĂ„tte bytte rom da pakning rundt vinduet ikke var tett og lagde en HĂY suse lyd hele natten. Ga beskjed og personellet fikset nytt rom til meg med en gang.
Etter min mening bÞr de bytte ut hÄndklÊrne da en kan se at de er meget tynnslitt.
Det andre rommet virker det som om at rÞr/sluk er pÄ vei til Ä bli tett. Gulvet i dusjen fyller seg opp og en stÄr da i vann og sÄpe. Sluken i vasken har samme problemet fyller seg opp selv om proppen er fjernet.
Badet pÄ dette rommet er meget lite og nÄr en skal gÄ inn i dusjen mÄ du trekke inn magen ganske godt for Ä komme deg inn for en kan ikke Äpne dusjdÞrene ordentlig da vask og do er i veien.
Ellers ligger Hotellet meget sentralt.
Innbydende resepsjon pusset opp tidlig 2000, men der stopper det positive..
Slitt gammelt hotell! Malt, men rommene er ikke gjort noe med pÄ mange Är.
Elendige senger.
Her nÄ noen ta tak!
Rett og slett trist pÄ alle omrÄder.
Veldig smÄ rom, kun plass til seng, knapt plass til Ä gÄ rundt den. Tett sluk i dusjen, berre flaks det ikkje rant over. Og knÞttlite bad, knÞttliten dusj, lite plass til toalettsaker, enorm vask sÄ det var umulig for folk av normal stÞrrelse Ä bruke speilet til sminking. Alt i alt eit slitent preg. Hadde venta meir for ei overnatting som kosta 2200, absolutt ikkje representativt for normal standard i à lesund.
Grei beliggenhet men dyrt Ä parkere i nÊrliggende parkeringshus. Litt dÄrlig utvalg pÄ frokost i forhold til andre hoteller men fungerer. Veldig hyggelig resepsjoniser pÄ dagtid, ikke sÄ hyggelig pÄ kveld/natt. Vi hadde 3 rom og det var ikke rent pÄ noen av rommene, og tykke stÞvlag. For rommene med balkong var det ikke noe utemÞbler. Dyrt i forhold til andre hoteller.
Rommet (et familierom delux) hadde ikke badekar, selv om det sto pÄ hotels.com (og var feil pÄ deres side og ikke pÄ hotellets egen). Det bar preg av at det var gammelt og slitt, men det var veldig god seng, rent og romslig sÄ det gjorde ikke sÄ mye. God frokost med godt utvalg.
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Sentrumsopphold i Ă lesund
Sentrumshotell med kort avstand til hurtigbÄtkai. Seng med grei komfort. Baderomsvindu og lys over speil burde vÊrt rengjort.
Lurt Ä ha tv plassert foran sengen og ikke pÄ sidevegg slik at en slipper Ä se skrÄtt pÄ tv.
Frokosten var god med varm og kald mat.