Ailecek konakladık. Temizlik acisindan gercekten berbat bir hotel. ĂarĆaflarda leke bulunuyordu ve cekyatın her tarafı leke doluydu.
Mecburen kalmamız gerekli olmasaydı ilk bakıĆtan sonra kaçardım.
Kesinlikle tavsiye etmem. Basit temizlik islemleri dahı yapılmamıà gözĂŒkĂŒyordu.
Otel hizmeti vasatın en dibinde kurumda sadece 1 kiĆi çalıĆıyor ;
Oda sineklikleri yırtık , banyoda sabun yok , çalıĆma masası yok , koltuk yok , klima iyi soÄutmuyor kahvaaltı çok basit ,imkanınız var ise farklı bir otel seçin derim.
Amazing view, helpful front desk, clean and quiet. The elevator does not go exactly to the floor, so there are 4-12 steps depending in what floor you are on.
Edirne seyahatimiz sırasında 3 gece konaklama için Edrin otelini tercih ettik. Temizlik ve kahvaltı açısından iyi bir otel diyebiliriz. Fakat yaĆanan bazı durumlar memnuniyetimizi ciddi oranda azalttı. Check out yapacaÄımız sırada Otelin asansörĂŒ arızalıydı. Valizlerin taĆınması için yardım istememize raÄmen personel yetersizliÄi nedeniyle yardım edemeyeceklerini söylediler. Fakat giriĆte valizlerin taĆınmasında yardım etmiĆlerdi. 4 kat valizleri gĂŒĂ§ bela taĆıdıktan sonra resepsiyonda iki görevlinin boĆ boĆ sohbet ediyor olmalarını görmemiz hoĆ olmadı.
Yeri çok gĂŒzel. Tam merkezde. Otel çok yeni, ferah ve konforlu deÄil. Otel görevlileri özellikle erken kahvaltı konusunda çok yardımcı oldular.
ĂalıĆanların gĂŒler yĂŒzlĂŒlĂŒÄĂŒ, odaların temizliliÄi etkiliyiciydi. Gece geç saat olsa bile isteklerinizi gecikmeden yerine getiriyorlar. Otelin konumu çok iyi. ĂarĆının hemen yanında, her yere çok yakın. Edirneye geldiÄimde arayacaÄım ilk yer..
Konforlu bir konaklama yaĆatan hizmet aldım. Tavsiye edebileceÄim çok gĂŒzel bir otel. Fiyatı uygun konumu Ćehir merkezine yakın kahvaltısı çeĆitli ve lezzetli, odaları temiz ve dizaynı kaliteli. Otel çalıĆanlarına ve yönetimine teĆekkĂŒr ederim.
Hotele konumu ve 8 ĂŒzeri puanı nedeniyle rezervasyon oluĆturduk ama geldiÄimizde bu puanın fazlasıyla altında standartta bir yer olduÄunu bizzat deneyimledik. Temizlik ve hijyen konuları özellikle geçirdiÄimiz pandemi sĂŒrecinde ekstra önem kazanmıĆken, yatak ĂŒzerinde ve odanın çeĆitli yerlerinde kılların olması kabul edilemez bir durum. Oda deÄiĆikliÄimizi saÄlayan Okay bey e ilgisinden ötĂŒrĂŒ teĆekkĂŒr ederiz fakat ikinci odada da yine aynı sıkıntılar mevcuttu. Boyut ve kullanım alanı açısından tatmin edici olsa da oda içerisinde ihtiyaç kadar amenity bulunmuyor. 1 adet tuvalet kaÄıdı ve 1 adet sabunun haricinde baĆka bir Ćey yok. GeceliÄi 750 TL olan hotel gibi bir standart aramasam da, asgari ölĂ§ĂŒde standartlarının karĆılanmasını beklerdim.
Location is excellent, downtown. The largest mosque can be seen from room, which is great. Open view. But it'd be better if beddings are more comfy. They combine two single beds as one king bed. Bathroom sink too small.