Rent rom, hyggelig personale, vi parkerte ved suiten, Ä det kunne andre som hadde leid hytter ogsÄ gjÞre:topp! Kjempe fint og vi fikk fet vi betalte for! Sengen var utrolig deilig, fantastisk utsikt over vannet fra sengen og kjÞkkenbordet. Var en platting pÄ baksiden som ledet ut til et koselig sittested, videre var «vÄr» egen flytebrygge, som vi brukte til Ä fiske og stÞtte oss til nÄr vi gikk ut og badet i vannet. Man kan ogsÄ hoppe fra bryggen for de som Þnsker det. Det var pen stenstrand og enkelt og komme seg opp og ned av vannet. Videre var det sauna og jacuzzi nesten vegg i vegg som kun var til suiten og selv om jacuzzien var utendÞrs var det helt privat. Det var magisk og ligge der sent i september og se pÄ stjernehimmelen i 0 grader! Har aldri badet i vann sÄ sent pÄ Äret men med en sauna som kom opp i 84 grader var det en fristog lett avgjÞrelse. Vi reiste med et fÞlge pÄ over 20 stykker pÄ biltur som kjÞrte vilmarksveien og er veldig glade for at vi hadde det sÄ behagelig etter en dag i bil. Ordentlig avslapping og energi givende! Eneste vi savnet var kaffe pÄ rommet, det var trakter der og et bedre dusjhode men sÄnn er det pÄ tur. Fikk ut shampoen uten mfor lang tid likevel. Anbefales!