Aile sıcaklıÄını hissedebileceÄiniz bir yer diyebilirim. İlgi, alaka ve samimiyeti görĂŒrsĂŒnĂŒz. Temizlik ve hijyen konusunda fiyat performans açısından olumlu. Ăok tatlı bir çift iĆletiyor burayı.
Bir gece kaldım oÄlum ve kızımla odalar gayet gĂŒzel temiz kahvaltı bahçede mini havuzun yanında çok gĂŒzel bol çeĆitliydi sevdik yani bundan sonra baĆka yer aramam gönĂŒl rahatlıÄıyla giderim
Aracınız yoksa, sadece bu otel için deÄil tĂŒm Cunda için hĂŒsrandasınız demektir. Sadece Cunda ĂarĆıya gidebildik. Civardaki koylara ulaĆım için ya araç olmalı ya da 8 km. 'lik yol için taksiye yĂŒksek miktarlar vermeyi kabul etmelisiniz(yolun bozuk olduÄu iddiası).
Otele varıĆımız sabah 8.00 civarıydı. Valizimizi bırakıp çıkmamız ve 14.00'te geri gelmemiz izlenimi yaratıldı. Kahvaltı için sorduÄumuzda, ister burda ĂŒcretli yaparsınız isterseniz baĆka yere gidin tarzında konuĆuldu. Cunda çarĆı merkezine 1km uzaklıkta denildi ama yol yorucu yĂŒrĂŒnecek gibi deÄil,mutlaka minibĂŒse binin.
Bir aile iĆletmesi, Memet Amca ve eĆi iĆletiyorlar. İlk gĂŒnkĂŒ karĆılamada yaĆanılan olumsuz izlenim sonrasında silindi. Ama odalarda yer alan menĂŒler sezon bitimi sebebiyle aĆçı yok denilerek ne yazık ki yerine getirilmiyor. Personel açısından yetersiz.
Fakat, kahvaltıdaki "Patates HaĆlama" mĂŒkemmel!
Otelin konumu ve temizliÄi mĂŒkemmeldi. Havuz tertemizdi. Nevresimlerimiz ve oda temizliÄi hergĂŒn yapıldı. Ăzellikle açık bĂŒfe kahvaltısı harikaydı. Her sabah elleriyle sıcak piĆi ve taze poÄaça yapıp bizi beslediler:) deniz manzaralı huzurlu gĂŒvenilir konaklama için mutlaka öneriyoruz mutlu ayrıldık tekrar görĂŒĆmek dileÄiyle Ćerife hn ve mehmet bey teĆekkĂŒrler:)
Odalarda ayna yok sıcak su çok az akıyor. Otel sahiplerinin tavırları oldukça antipatik ve kaba. Klimalar ayarlanamıyor kaç sene öncesinden kalma bilmiyorum. Oldukça vasat hizmet. Kesinlikle önermiyorum.
Maalesef uzun otelde konaklayamadık . Rezervasyon tutarını önceden ödememize ve giriĆ Ă§Ä±kıà tarihlerimizin doÄru olmasına karĆın , otel sahiplerinin dikkatsizliÄi yĂŒzĂŒnden bizim konaklayacaÄımız oda baĆkasına satılmıĆ. Mecburen otel sahiplerinin adaya çok uzak olan baĆka otelinde konaklamak zorunda kaldık. Bir gece konaklayacaÄımız ada tatilimiz zehir oldu. Uzun apart oteli tavsiye etmiyorum.
AuĂenanlage war ok. Zimmer war sehr dreckig, im Bad ĂŒberall Haare vom VorgĂ€nger. Von den EigentĂŒmerm hĂ€tte ich mehr tĂŒrkische Gastfreundschaft erwartet. Nicht empfehlenswert.
Hotel sahipleri guler yuzlu, guzel bir tatil gcirdik, konum cunda olunca otelde kalmak yerine durmaksizin gezmek istiyor insan yani otele bagli kalmayin. Sivrisinek sorunu var ilaç alin. Cunda da otopark sorunu cok buyuk dert diger oteller parali otopark hizmeti sunmatayken burada arabanizi rahatca birakabilirsiniz.
Odaları çok kĂŒĂ§ĂŒk servis hizmeti yok anladıÄım kadarıyla aile iĆletmesi konaklama sırasında sadece bir amca vardı tek gĂŒn için fena deÄil ancak uzun sĂŒreli tatil için uygun deÄil temizliÄi iyidi kahvaltı veriyorlar beklentiniz dĂŒĆĂŒkse iyi bir alternatif olabilir
KĂŒĂ§ĂŒk Ćirin bir cunda apart oteli manzarası ve eski limana olan mesafesi gayet iyi. Serinlemek isteyenler için yĂŒzme havuzu var. Ama asıl önemli olan kahvaltısı. Genelde böyle kĂŒĂ§ĂŒk iĆletmelerde kahvaltıya prk özenilmez ama burda sanki evinizde kahvaltı ediyormuĆ hissine kapılıyorsunuz her Ćey çok lezzetli ve özenli hazırlanmıà sıcak piĆisi gĂŒzeldi.