Avis vérifié
2/10 Horrible
Maria
22 juin 2026
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vi bokade B&B i sista stund för en övernattning på Österlen. Hittade detta till ett bra pris inklusive frukost. Vi har inga pretentioner på lyx och tycker att det är helt ok att dela badrum och rummen såg jättemysiga ut på bilderna. Rummet var mycket litet och hade endast 80cm sängar. Sängkläderna var rena men väggarna såg ut att vara målade i all hast. Spindelnät i gamla halvruttna fönster med trasiga beslag, kladd av färg etc. I korridoren en balkong med massor av gamla ölburkar och skräp. Bakgården helt igenväxt och med gamla möbler och sopor som stack upp i den oframkomliga vegetationen. Efter att vi fått vår bokningsbekräftelse kommer ytterligare ett meddelande om att det blivit fel och att frukost inte alls ingick. Stället är vanvårdat och ser inte alls ut som på bilderna. Sorry, men det krävs skärpning om man ska driva ett B&B och vill ha återkommande kunder!
Det fanns heller ingen dörr till duschkabinen och ingen hållare till duschhandtaget och badrummet var typ 50 år gammalt. En bokstav hade ramlat av i ”Systrarna på Kivik” och ogräs hade tagit över mer eller mindre hela gårdsplanen. Det enda plus var att sängarna var ok och handdukarna rena men det ska ju vara en förutsättning när man hyr ett rum.




Maria
Séjour de 1 nuit en juin 2026







