GĂŒleryĂŒz ve nezaketle karĆılayan Valerie hanım ve tĂŒm ekip yalnızca bir gĂŒnlĂŒk kısa tatilimizi mutlu geçirmemizi saÄladılar ekstra ĂŒcretle yediÄim pizza ve konaklama dahilindeki kahvaltı olması gerektiÄi gibi leziz ve kaliteliydi ve gözlemlediÄim kadarıyla hem çözĂŒm odaklılar hem de iĆlerini severek yapmalarından dolayı mutluluklarını herkese yansıtıyorlar moncheri neden BeykonaÄı olmuĆ onu da sormayı unuttum đ
Ailece 3 gece konakladık. Odanın temiz ve ferah olması dıĆında oda da misafirlerin her ihtiyacı dĂŒĆĂŒnĂŒlmĂŒĆ.
Kahvaltıda her gĂŒne farklı el yapımı reçellerle, piĆilerle ve köy ĂŒrĂŒnleriyle baĆlamamız bizi ayrıca mutlu etti.
Valeria Hanımâın gĂŒzel sohbetiyle keyif aldıÄımız bir konaklamaydı.
DoÄayı sevenlerin, temizliÄe önem verenlerin gözĂŒ kapalı gidebileceÄi hoĆ bir mekan. Her Ćey dĂŒĆĂŒnĂŒlmĂŒĆtĂŒ eksik bir Ćey bulamadık açıkçası. Yine fırsatımız olsa gideceÄiz.
Mutevazi bir yer, ilgili genc, sevecen saygili personel.. Kahvaltisi gayet guzel, avlu teraslari gayet guzel. Oda kahvalti icin mutevazi bir yer arayanlar icin belentileri fazlasiyla kardilayacaktir. Onerilir..
Eski taĆ evde tam bir butik otel. Arka bahçesi ve terası harika.
Odamız gayet geniĆti. Hatta banyo bile neredeyse bir oda bĂŒyĂŒklĂŒÄĂŒndeydi.
Yataklar, çarĆaflar, havlular ve banyo tertemizdi. Odanın ve otelin dekorasyonu da çok hoĆ.
Gayet gĂŒzel bir kahvaltısı var. Kahvaltı bĂŒfe deÄil, masanıza getiriliyor.
Bu kadar uygun fiyata (Temmuz 2024'te 3 kiĆi kahvaltı dahil gecelik 3.400 TL) böylesine gĂŒzel bir otelde kalabileceÄimizi hiç tahmin etmemiĆtim. Gerçekten bayıldım!
Sadece, pencerelere sineklik takılabilir. Köy daÄ eteÄinde olduÄu için akĆam klimaya gerek olmadan pencere açık çok rahat uyunabiliyor.
Otopark olduÄu belirtilmesine raÄmen varıĆımızdan 1-2 gĂŒn önce köy yönetimi tarafından otoparklar paralıya çevrilmiĆ ve otelin ĂŒcretsiz otoparkını kullanamadık. bunun dıĆında olumsuz olarak söyleyebileceÄim tek Ćey odada televizyon olmamasıydı. genel itibari ile çalıĆanlar çok ilgili, terası çok gĂŒzel bir ambiyansa sahip, Kahvaltısı gayet baĆarılıydı.
Tam bir butik otel..Konumu çok gĂŒzel, köy meydanına yakın. KĂŒĂ§ĂŒk ve sevimli, özgĂŒn bir otel. Temiz ve rahat. Kahvaltı ve sunumlar çok özenli ve lezzetli. Personel harika! Valerie, Can bey ve adını sormadıÄım diÄer çalıĆanlar çok ilgili ve samimiydi. GĂŒleryĂŒzlĂŒ, nezih bir ortam.Oteli ve çalıĆanlarını pek sevdikđ.
İçtenlikle bir karĆılama , misafirleri en iyisi ile aÄırlamak için hizmet veren bir anlayıà . İĆletmeci arkadaĆlara çok teĆekkĂŒr ediyoruz. Her Ćey çok gĂŒzeldi.
GĂŒleryĂŒzlĂŒ fedakar ve konuksever hizmet olmasa tesisin çok bakıma ve gĂŒncellemeye ihtiyacı var. Valeriya hanıma ve ailesine evimizde hissettirdiÄi için çok teĆekkĂŒrler
Ăok Ćirin bir butik otel, tavsiye ederim.
Görevliler tıpkı eve gelen misafire titizlendiÄimiz gibi harika bir kahvaltı hazırladı, anneler gĂŒnĂŒ için bize kĂŒĂ§ĂŒk çiçek buketleri hediye ederek hoĆ bir jest yaptılar.
Biz giriĆ kattaki bir odada 4 arkadaĆ konakladık, ikinci yatak konforlu sayılmazdı ancak çok uygun fiyata rezervasyon yaptırdıÄımız için sorun etmedik.
Butik otelin tam tanımı, çok gĂŒzel ve temiz bir iĆletme. Huzurlu ,çok gĂŒzel ve sakin bir köyde. Kahvaltısı gayet yeterliydi.Tekrar kalmak isterim....
Hem konumu, hem kalitesi, hem temizliÄi hem de sahipleri açısından kesinlikle tavsiye ederiz. Ăok özverili ve ilgililer. Ăok keyifli bir tatil geçirdik. YeĆilyurt köyĂŒâne gideceÄimiz zaman artık yerimiz belli.
Ăncelikle girer girmez Valeria Hanım ve TĂŒrkan hanım tarafından cok sıcak karĆılanıyorsunuz. 1 gece konakladık, odadaki havlular bile yumuĆacıkta, genel olarak odamız cok temizdi. BĂŒyĂŒk otellerde olan tĂŒm kitler odamızda hazırdı. AkĆam yemeÄine baĆka planlar yapmamıza raÄmen otelin terası ve ortamı mĂŒkemmel olması sebebiyle akĆam yemeÄini otelde yemeÄe karar verdik.TĂŒrkan hanımın beÄendili tavuÄu ve Valeria hanımın Rus usulĂŒ pizzası sĂŒperdi :)) otelde her köĆe cok gĂŒzel, terası kaz daÄları manzaralı cok ferah ve huzurlu. Kahvaltı da cok yerinde ve her Ćey cok tazeydi.
Otel baĆtan sonra her Ćeyi ile harikaydı. Kahvaltısı için özel olarak bile gelmeye deÄer. Kalabalıktan kaçıp kazdaÄlarında temiz hava almak isteyenlere Ćiddetle tavsiye ederim. Valeria hanımâa ilgileri için teĆekkĂŒr ederim
2 gece kaldıÄımız, sıcacık insanların olduÄu butik çok gĂŒzel bir otel... Olumsuz en ufak bir Ćeye rastlamadık ve tekrar buluĆucaz nasipseđ
YılbaĆı akĆamı ve ertesi akĆam konakladıÄımız otelin temizliÄi,odaların konforu,verilen hizmetin kalitesi,merkezi bir konumda olması son derece memnuniyet verici idi.YılbaĆı akĆamı fasıl eĆliÄindeki yemekte sarmasından mezesine pilavından ana yemeÄine herĆey anne eli deÄmiĆ gibi özenli ve lezzetliydi,kahvaltı çeĆitleri ve sunumu gayet yeterli ve çok özenliydi.Sımsıcak bir ortamda huzur içinde 2 gĂŒn geçirdik.Ăzellikle terası havanın da mĂŒsait olması sebebiyle çok keyifli idi.Ăncelikle ilgileri için Arda Beyâe lezzetli yemekler içinTĂŒrkan Hanım ve Victorıa Hanıma çok teĆekkĂŒrler.Huzur arayanlara önerimizdir gidin ve keyfini çıkarın.