EĆim ile 19-21.03.2026 tarihleri arasında iki gece konakladık.
Resepsiyonda çalıĆan arkadaĆlar gĂŒler yĂŒzlĂŒ ve kibardılar.
Oda bĂŒyĂŒklĂŒÄĂŒ iyi. Kahvaltısı gĂŒzel ve yeterli. Gayet sessiz. Fakat yatakların ve zemin halılarının yenilenmesi iyi olur. Bunun haricinde fiyat performans açısından gayet iyi. TĂŒm çalıĆanlara gĂŒler yĂŒz ve kibarlık larından dolayı teĆekkĂŒr ederiz.
oda temizdi herĆey dĂŒĆĂŒnĂŒlmĂŒĆtĂŒ çalıĆanlar çok nazik ve kibardı dolu olmasına raÄmen sakin bir oteldi konum olarak her yere yakın bir oteldi
Aile ile kalınabilecek, gĂŒvenilir, nezih ve temiz bir otel. Kahvaltıları geliĆtirilebilir ama yeterliydi. Biz genel olarak çok beÄendik. Kesinlikle tavsiye ederim.