Rent værelse, utroligt lille.
Der er meget lydt på hotellet, og sengene er meget bløde. Morgenmaden er god.
Der er p-kælder, som koster 12,5 euro pr døgn.
Vi havde et ok ophold, kun 1 nat på vej sydpå.
Til prisen ville vi nok vælge noget andet, hvis vi kommer til Flensborg igen.