Oda kayıtlarını nasıl tutuyorlar bilmiyorum ama sabahın körĂŒnde giyinirken oda servisi içeri girdi. İlk defa böyle bir Ćey gördĂŒm. Ayrıca havluları kirliydi.
klimalar soÄuk ĂŒflĂŒyordu, berbat bir yılbaĆı geçirdik. dĂŒzeleceÄini söylediler fakat dĂŒzelmedi ve ne bir özĂŒr ne de bir karĆılıÄı vardı. buz gibiydi odada duramadık